Misura viert 10-jarig bestaan: ‘You never get a second chance for a first impression!’

Amersfoort, dinsdag 13 december 2022

Wat heeft Amersfoort toch met Misura Sartoria een ware parel in haar midden. En die parel viert deze maand het 10-jarig bestaan! Eigenaar Selim en collega Denis Apfel zijn maar wat trots op hun mooie zaak: ‘Al tien jaar lang laten wij onze relaties graag zien wat maatkleding voor iemand zelf en zijn of haar bedrijf kan betekenen. En ook voor trouwpakken en duurzame casual kleding is men bij ons aan het goede adres.’

En dat adres, dat is Kamp 1 in Amersfoort nabij de Kamperbinnenpoort. ‘Ja, we zitten ook écht op één van de mooiste, historische plekken in de Keistad. We ontvangen onze klanten hier elke dag opnieuw met een grote glimlach.

Beste Selim en Denis, gefeliciteerd! Vertel: hoe voelt het behalen van deze mooie mijlpaal: 10 jaar!
Selim: ‘Euforisch! Haha, nee, even zonder gekheid: super trots natuurlijk! Om 10 jaar lang klanten te mogen voorzien van een persoonlijke beleving en natuurlijk een fantastische garderobe is simpelweg fantastisch! We kennen bijna alle klanten zo goed, dat we meer spreken van vrienden dan zomaar klanten. Relaties zijn voor ons heilig!’

Denis, jij staat aan de zijde van Selim. Als jullie terugkijken op de voorbije tien jaar, wat springt er dan het meest tussenuit?
Denis: ‘Dan haak ik in op wat Selim net zei: de relaties die we hebben opgebouwd. Natuurlijk hebben wij ook de veranderingen gezien en meegemaakt in modebranche. Het vertrouwen dat we krijgen van onze relaties om ze zo te kleden wat het beste bij hun en natuurlijk hun werkomgeving past, is hartverwarmend.’

Zijn er ook mindere momenten geweest?
Selim: ‘Het klinkt arrogant, maar eigenlijk niet. Jaar na jaar hebben wij mooie stappen mogen maken in volume. Natuurlijk hebben ook wij te maken gehad met alle maatregelen rond Covid. Maar problemen creëren ook kansen. I.p.v. stilzitten zijn wij met veel liefde op pad gegaan naar klanten thuis om hen daar te helpen aan hun outfit! Persoonlijker wordt het niet!’

Waar zijn jullie vandaag de dag het meest trots op?
‘Dat onze klanten - en ook onze leveranciers - ons vertrouwen door transparantie, eerlijkheid en vakmanschap. De waardering in sterren die ze ons toekennen op verschillende sites zoals Google en Perfect Wedding, tja dat stemt ons trots!’

Op welke manier staan jullie stil bij dit jubileum?
Selim: ‘Een 10- jarig jubileum bereik je niet alleen. Alleen door oprechte toewijding van het personeel en de loyaliteit van onze relaties, kun je je dromen als ondernemer waarmaken! Daarom willen wij onze klanten belonen door ondanks alle prijsstijgingen, een prachtig wollen maatpak aan te bieden voor het tarief van 10 jaar geleden! Wij zijn begonnen in 2012 met een 2-delig maatpak v.a. €499 en nu 10 jaar later opnieuw! Wees er wel snel bij, want de voorraad is beperkt!’

Tot slot, Denis: wat typeert de échte Misura-klant?
De echte Misura klant - man en vrouw - herkent stijl en kwaliteit, hecht waarde aan oprechtheid en durft net out of box te denken! Samen met onze tailors een persoonlijke eigen signature  durven te creëren!’
Selim: ‘We zeggen niet voor niets: ‘You never get a second chance for a first impression!’

Nieuws

Misura viert 10-jarig bestaan: ‘You never get a second chance for a first impression!’

Retail