ContactCare een ‘Great Place to Work’!

Amersfoort, vrijdag 25 maart 2022

ContactCare uit Amersfoort mag zich voortaan een echte Great Place To Work noemen. Bij het Amersfoortse klantcontactcenter ContactCare staat werkgeluk op #1! De organisatie hecht veel waarde aan de ontwikkeling van haar medewerkers en aan haar missie om anderen echt verder te helpen. Om objectief te onderzoeken of medewerkers echt blij waren deden zij mee aan de Great Place To Work certificering. En met succes! 'Ik ben enorm trots op dit resultaat', aldus CEO Jasper Meerding.

'Ik ben met name trots omdat we er veel aan hebben gedaan om dit te bereiken. Er is veel aandacht besteed aan de algehele cultuur en verbinding binnen ContactCare. Iets wat niet makkelijk was in de coronacrisis. Toch hebben er zich grote veranderingen voorgedaan in de organisatie. Zo werd het kantoorpand aan Amersfoort Centraal volledig milieubewust verbouwd, is hard gewerkt aan creëren van een familiare cultuur en werd nog meer toegespitst op de ontwikkeling van iedereen de onze organisatie.'

Great Place to Work® is een onafhankelijk onderzoeksbureau welke de algehele medewerkerstevredenheid binnen organisaties onderzoekt. Door het beantwoorden van 60 vragen wordt gemeten hoe medewerkers aankijken tegen thema’s als vertrouwen, arbeidsvoorwaarden, management, groeimogelijkheden en communicatie. Aan de resultaten is te zien of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. Organisaties die boven 70% scoren  mogen de titel ‘Great Place to Work’ hanteren.

83%
ContactCare heeft deze drempel met 83% ruimschoots gehaald. En daarmee hebben de meer dan 185 medewerkers laten zien dat zij blij zijn met ContactCare als werkgever.

Waar ContactCare continue het hoogste op scoort is inclusiviteit. Niet raar voor een organisatie met een heel gezonde balans van mannen en vrouwen, mensen met verschillende culturen en mensen met een afstand tot een arbeidsmarkt. En zij is elke dag op zoek naar nieuwe medewerkers om het nu al gezellige kantoor nóg gezelliger te maken.

Blijdschap medewerkers
Jasper: 'Het keurmerk is mooi maar is nooit een doel op zich geweest. De blijdschap van de medewerkers. Daar doet ContactCare het voor. Door de waardevolle input kan zij zich nog beter ontwikkelen en misschien wel de Greatest Place To Work worden!'

Meer informatie: www.contactcare.nl 


Nieuws

ContactCare een ‘Great Place to Work’!

Marketing & Communicatie