AddComm en Regionale Belasting Groep vernieuwen samenwerking

Amersfoort, vrijdag 17 november

Ons bedrijfslid AddComm heeft opnieuw het vertrouwen gewonnen van RBG voor het compleet vernieuwd inrichten van hun klantcommunicatie! Recentelijk hebben Leonie van der Veen en Henk Sigmond een handtekening gezet onder een hernieuwde samenwerking, waarmee AddComm haar langdurige relatie met RBG voortzet. Contenter Leonie van der Veen is enorm blij: “Ik wil RBG danken voor deze geweldige kans. We zijn klaar om deze uitdaging aan te gaan en samen een toekomst te creëren waarbij communicatie geen barrières kent!”


Een kernonderdeel van deze samenwerking is de volledige inrichting van AddComm's Customer Communication Platform voor RBG. “Hiermee wordt RBG volledig ontzorgt waarbij ze de regie houden op het leveren van service op maat. Dit stelt RBG in staat om volledig klantgericht te werken, waarmee we een nieuwe standaard zetten in klantcommunicatie en dienstverlening.” Aldus Leonie.

Leonie: “Samen met RBG gaan we klantgericht communiceren. Dit betekent dat klanten van RBG via hun eigen voorkeurskanalen kunnen communiceren - of dat nu via WhatsApp, sms, direct voice, mail of zelfs toekomstige kanalen zoals social media en chatbots is.

AddComm is gevestigd in Amersfoort Noord met een prachtige zichtlocatie langs de Rijksweg A1.

Meer informatie: Welkom bij AddComm - Leading Customer Communication

Nieuws

AddComm en Regionale Belasting Groep vernieuwen samenwerking

Marketing & Communicatie
Zakelijke Dienstverlening