#contentdeal: Rock City & Consigo proosten op samenwerking!

Amersfoort, dinsdag 20 juli 2021

Enkele weken geleden schakelde Koen Overeem van Rock City Brewing via Content met Consigo Online Marketing: ‘Ik had een SEO vraag en omdat we aangesloten zijn bij Content zoek je het dus ook via collega-contenters! De slogan ‘de beste deal lokaal’ is echt uit gekomen! Ik kwam namelijk uit bij Consigo en daar heb ik geen spijt van. Naast een goede klik tijdens de kennismaking, gaven zij ook meteen wat terug in de vorm van een 24-uur sessie. Echt heel tof!’

Lotte Kempers was namens Consigo het gesprek aan gegaan met Koen: ‘Ik mocht een voorstel sturen en dat was al snel akkoord. Omdat Rock City en haar mensen door alle perikelen rondom de corona pandemie al genoeg te verduren hebben gehad, leek het ons leuk Rock City eerst met een een 24uurs online marketing sessie te steunen. Dit is een tool waarmee Consigo viermaal per jaar goede doelen en stichtingen steunt via online marketing.Dit leek ons een mooi en passend iets om terug te geven, en uiteraard zijn we erg content om daarna de samenwerking aan te gaan! We vinden Rock City een supertof Amersfoorts merk dat we graag helpen verder groeien!’


De start is inmiddels al gemaakt: ‘Klopt, we zijn afgelopen donderdag met het hele team bij hen op locatie geweest. We hebben samen met Koen en Wiebe gekeken hoe we hen op online marketing vlak verder konden helpen: strategie, b2b, SEO, analytics, content, en zo verder. Daarnaast hebben zij veel verteld hoe ze de  toekomst zien van Rock City. Ze hebben mooie groei ambities, dat past dus goed bij onze visie.’


Koen: ‘Mag ik nog één ding aanvullen? Dit alles is gewoon leuk! De wijze waarop het tot stand kwam, nu verloopt en dat je al meteen wat terug kijkt. Content staat voor op een leuke manier lokaal meer samenwerken. Dit doet haar naam echt eer aan op deze manier! Want ja, dit is leuk samenwerken!’