Amersfoort, woensdag 15 oktober 2025
Het Amersfoortse ContactCare heeft met curator Ad van Bergen, van Adelmeijer – Hoyng Advocaten, een akkoord bereikt voor het continueren van de activiteiten van WEngage in Nederland. Met deze stap neemt ContactCare de Nederlandse vestiging, inventaris en middelen over en is in overleg met de medewerkers en klanten van WEngage over voortzetting van de werkzaamheden. Met deze uitbreiding versterkt ContactCare haar positie als toonaangevende partner in klantenserviceoplossingen.
“De reden voor deze stap is eenvoudig,” vertelt Jasper Meerding, CEO van ContactCare. “Het oude Call-IT was voor mij altijd een inspirerend voorbeeld. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met deze vakmensen. Door hen onderdeel te maken van ContactCare bundelen we krachten, behouden we waardevolle kennis en creëren we nieuwe mogelijkheden voor groei en innovatie in klantcontact.”
Vanuit de vestigingen in Amersfoort, Eindhoven en Paramaribo bouwt de organisatie verder aan duurzame en toekomstgerichte klantcontactoplossingen. WEngage in Nederland ontstond uit de fusie van IPG en Call-IT en haar rechtsvoorgangers.
Wim Vintges, met 26 jaar ervaring binnen WEngage en haar rechtsvoorgangers, committeert zich aan ContactCare voor het borgen van het maximale behoud van medewerkers en opdrachtgevers. Daarmee blijft de dienstverlening voor klanten ononderbroken doorgaan, met dezelfde kwaliteit, betrokkenheid en vertrouwde gezichten.