Overslaan naar inhoud

Gerwin Jonker organiseert Masterclass 'Klantcontact als Succesfactor!'

30 mei 2025

Op vrijdag 20 juni - van 10 tot 12 uur - organiseert Gerwin Jonker - bekend van Driepunt BV - een volgende Masterclass: 'Klantcontact als succesfactor: van inzicht naar impact'. In deze Masterclass van anderhalf uur staat alles in het teken van het effectief verbeteren van klantcontact en daarmee klantbeleving. Gerwin Jonker, expert in klantgericht gedrag, deelt op een leerzame en inspirerende manier zijn bewezen praktische aanpak.

Locatie op vrijdag 20 juni is ROC Midden Nederland in Amersfoort. Je bent welkom vanaf 9.30 uur, en we starten om 10.00 uur. Het einde is rond 11.30 uur en dan is uiteraard de gelegenheid tot napraten tot circa 12.00/12.30 uur.

Het verkrijgen van inzicht is één ding: hoe meet je klantbeleving? Hoe verzamel je concrete inzichten die verder gaan dan alleen cijfers? En het tweede, misschien wel belangrijker: hoe geef je daarna vorm aan het verbeteren van de klantbeleving? Veel organisaties vinden dit uitdagend, vooral als het om gedragsverandering gaat. Hoe maak jij met jouw team een positieve impact?

Heldere antwoorden
Tijdens deze Masterclass krijg je heldere antwoorden op deze vragen, wordt je uitgedaagd naar jouw eigen organisatie te kijken én ontvang je praktische verbetertips. Met als doel: door gedegen inzicht jouw klantcontact nóg succesvoller maken en zo een positieve indruk achterlaten op je klant!

𝗪𝗮𝘁 𝗸𝘂𝗻 𝗷𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘄𝗮𝗰𝗵𝘁𝗲𝗻?
✅ 𝗣𝗿𝗮𝗸𝘁𝗶𝘀𝗰𝗵𝗲 𝗮𝗮𝗻𝗽𝗮𝗸: leer de juiste methoden om waardevolle inzichten te verkrijgen.
✅ 𝗘𝗲𝗻 𝘀𝘁𝗮𝗽 𝗱𝗶𝗲𝗽𝗲𝗿: ontdek het nut en de noodzaak van Mystery Onderzoek.
✅ 𝗠𝗲𝘁𝗲𝗻: krijg waardevolle tips over hoe je beleving van klantcontact consequent kunt meten.
✅ 𝗖𝗼𝗻𝗰𝗿𝗲𝘁𝗲 𝘃𝗼𝗼𝗿𝗯𝗲𝗲𝗹𝗱𝗲𝗻: leer van inspirerende business cases uit de praktijk.
✅ 𝗔𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴: je krijgt een verslag met inzichten en dan? Ontdek slimme vervolgstappen.

 𝗩𝗼𝗼𝗿 𝘄𝗶𝗲 𝗶𝘀 𝗱𝗲𝘇𝗲 𝗠𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀?
👉 Voor alle leidinggevenden en ondernemers die op zoek zijn naar waardevolle inzichten om klantbeleving te verbeteren. Gerwin deelt business cases van restaurants, (semi)overheidsorganisaties, winkels, zakelijke dienstverleners, hotels en andere soorten bedrijven.
👉 Voor organisaties die klantbeleving willen meten, maar nog geen beeld hebben van een passende methodiek.
👉 Iedereen die iets anders wil dan de bekende NPS score…

Aanmelden
Deelname is kosteloos!  Je kan je aanmelden door te mailen naar events@driepunt.nl .