Overslaan naar inhoud

Sales Architects organiseert rondetafelsesie 'Klantloyaliteit'

13 juni 2025

"De meeste groei zit niet in nieuwe klanten. Maar in de klanten die je al hebt. En ik zie dat veel salesorganisaties daar niet het maximale uithalen." Dit is de stellige overtuiging van Jacob Schermers, directeur-eigenaar van Sales Architects uit Amersfoort. Op 2 juli organiseert hij een rondetafelsessie rondom het thema 'Klantloyaliteit'. 

Deze rondetafelsessie is speciaal voor salesdirecteuren en commerciële eindverantwoordelijken uit de B2B-groothandel. "Geen slides. Geen verkooppraatjes. Alleen eerlijke gesprekken met vakgenoten. Over klantloyaliteit, over retentie, over groei." Aldus Jacob. "En vooral: over hoe het beter kan."

Deze bijeenkomst is op woensdag 2 juli, van 12.00 tot 13.00 uur, in Amersfoort en er is toegang tot maximaal 12 ondernemers.

Verdere toelichting
Veel salesstrategieën blijven gericht op acquisitie. Maar echte, schaalbare groei komt van de klanten die je al hebt. Klanten die blijven, uitbreiden en je aanbevelen. Toch zijn veel salesorganisaties nog ingericht op korte termijn en losse transacties. Dat leidt tot gemiste omzet, onnodig hoge kosten en een salesapparaat dat onvoldoende bijdraagt aan duurzame groei.

Tijdens deze exclusieve rondetafelsessie (max. 12 deelnemers) op 2 juli zie je hoe klantloyaliteit het verschil maakt tussen stagneren en schalen — en hoe jij je salesorganisatie daarop inricht om voorop te blijven lopen.

Meedoen?
Meld je aan via: https://lnkd.in/ewSwX5ZS