Overslaan naar inhoud

Qander stroomlijnt klantcommunicatie én interne processen met Flowize van AddComm

22 september 2025

Amersfoort, dinsdag 23 september 2025 

Een mooie klant casus van ons bedrijfslid AddComm uit Amersfoort. Qander Consumer Finance koos bewust voor AddComm en haar communicatieplatform Flowize: "We wilden meer grip op onze klantcommunicatie én ruimte om processen slim te automatiseren,” vertelt Rob van Eerd, Functioneel Applicatiebeheerder en Software Architect bij Qander.

Leonie van der Veen, CEO AddComm: "Wanneer je dagelijks duizenden financiële klantinteracties verwerkt, wil je vooral dat het goed, snel en veilig gebeurt. De samenwerking tussen Qander en AddComm gaat inmiddels al meer dan twintig jaar terug. Waar AddComm aanvankelijk alleen de print- en verzendservices verzorgde, is de dienstverlening in de loop der jaren meegegroeid met de digitale ambities van Qander. Inmiddels is het merendeel van de klantcommunicatie geautomatiseerd via ons low-code klantcommunicatieplatform Flowize. Met slimme workflows zijn alle stappen in het klantproces nu geborgd – van offerte tot en met het digitaal ondertekenen van het contract. Dit zorgt niet alleen voor een efficiënter proces, maar ook voor minder fouten en meer controle."

Lees hier de gehele klantcasus:
Qander stroomlijnt klantcommunicatie én interne processen met Flowize