SYDNEY BROUWER ORGANISEERT SEMINAR 'WOEST ENTHOUSIASTE KLANTEN'!

Leusden, dinsdag 20 juli 2021

Op donderdag 2 september organiseert Sydney Brouwer een seminar om het uitkomen van zijn nieuwe boek ‘Als de koning je klant zou zijn’, te vieren. Onderwerp van het seminar is; Hoe krijg je meer woest enthousiaste klanten bij jouw organisatie?

Sydney heeft een aantal van zijn collega sprekers uitgenodigd voor een programma dat zowel leuk als inspirerend is. Het is zo opgebouwd dat het energie, inspiratie en handvatten geeft, voor een volgende stap naar een betere klantbeleving.

Als deelnemers van het seminar ontvang je uiteraard een exemplaar van het nieuwe boek ‘Als de koning je klant zou zijn‘.

Het seminar begint om 19:00 uur en duurt tot 21:00 uur. Het vindt plaats bij AFAS Software in Leusden.

Programma

Tijdens het seminar zullen drie sprekers het podium delen:

  • Frans Goenee – Inspiratiemanager De Efteling: Frans is al ruim 30 jaar werkzaam bij De Efteling. Het pretpark behoeft natuurlijk geen introductie en is een toonbeeld als het gaat om beleving en gastvrijheid. Frans zal tijdens het seminar delen hoe er bij De Efteling elke dag gewerkt wordt aan een betoverende beleving.
  • Kevin Weijers – Spreker en Chief Experiment Officer: In een tijd waar veranderingen sneller gaan dan dat we plannen kunnen maken, is experimenteren een essentiële vaardigheid. Kevin Weijers is expert op dit gebied. Hij zal delen hoe je met kleine stappen naar een betere klantbeleving kan gaan. Kevin schreef het boek ‘21 dagen niet klagen en nóg 33 experimenten voor een verfrissende blik op je werk en leven‘.
  • Sydney Brouwer – Spreker en auteur: Sydney zal het gedachtegoed achter zijn nieuwe boek ‘Als de koning je klant zou zijn’ delen met de deelnemers.
Wat ga je leren?

Het programma is zo samengesteld dat deelnemers energie, inspiratie en concrete praktische handvatten krijgen om in hun eigen organisatie meer ambassadeurs te creëren. Op het seminar komen in elk geval de volgende dingen aanbod:

  • Hoe een Vorstelijke Klantbeleving leidt tot woest enthousiaste klanten;
  • Het geheim van de betoverende beleving van De Efteling;
  • Waarom kromme wegen uiteindelijk leiden tot herinneringen bij je klanten;
  • Hoe je de volgende dag al kan beginnen met experimenteren om meer ambassadeurs te maken;
  • Hoe iedereen in een organisatie kan bijdragen aan meer enthousiaste klanten;
  • Een simpele en krachtige manier om nu al te beginnen met het bouwen van een Vorstelijke Klantbeleving.

De drie sprekers staan bekend om hun inspirerende verhalen uit de praktijk, energieke presentatiestijl en humor.


Voor wie

Het programma van dit seminar is zo opgesteld dat het geschikt is voor iedereen met een hart voor klanten / voor diegene die bij een organisatie werkt waar men meer enthousiaste klanten wil. Van klantenservice tot directiekamer, iedereen zal na het seminar met een flinke dosis inspiratie, een glimlach op het gezicht én een nieuw boek naar huis gaan.

Het seminar is ook bijzonder geschikt om als team te bezoeken of om er met klanten heen te gaan om de relatie aan te halen, na een anderhalf jaar met vooral digitaal contact.


Praktische details

Datum: Donderdag 2 september 2021

Tijdstip programma: 19:00 – 21:00 uur + borrel

Diner: Het is mogelijk om vooraf een diner te boeken. Het diner vindt plaats tussen 17:30 uur en 18:30 uur.

Locatie: AFAS Software, Inspiratielaan 1 te Leusden.

Tickets: Deze boek je onderaan de pagina. Naast tickets voor het inhoudelijke seminar, kan je ervoor kiezen vooraf een tapasdiner te eten bij AFAS.

  • Seminar: € 99,- excl. BTW (€ 119,79 incl. btw). Dit ticket is inclusief boek én borrel.
  • Tapasdiner voorafgaand aan het seminar: € 25 excl. BTW (€ 30,25 incl. btw). Dit ticket is inclusief tapasdiner, boek én borrel.

Wilt u tickets bestellen voor een grotere groep? Stuur dan een mail naar hallo@sydneybrouwer.nl. Vanaf vier tickets is het ook mogelijk om tickets om factuur te bestellen. Mail daarvoor ook naar hallo@sydneybrouwer.nl.

Nieuws

SYDNEY BROUWER ORGANISEERT SEMINAR 'WOEST ENTHOUSIASTE KLANTEN'!

Zakelijke Dienstverlening