Inwonerscampagne Content Amersfoort van start met gave WINactie van Restaurant Het Bergpaviljoen!

Amersfoort, vrijdag 1 oktober 2021

Vandaag is de inwonerscampagne van Content Amersfoort van start gegaan! En de start is mede dankzij een gave WINactie van Restaurant Het Bergpaviljoen veelbelovend te noemen: een 3-gangen lunch voor 2 personen met werkelijk alles erop en eraan! 'Je zal zelfs thuis worden gebracht', aldus Danny Rietveld, eigenaar en oprichter van Content Amersfoort. 'Heel tof dat Theo en Ed dit organiseren voor ons en iedereen. Het vormt een mooie aftrap van een héél belangrijk item voor ons concept: de inwoners!' Content is een gedachtegoed dat local business, lokaal ondernemen, support.'

Bedrijven voor inwoners, inwoners voor bedrijven

Content Amersfoort, een nog relatief nieuw concept in de Keistad, én Leusden en Hoevelaken. Sinds 1 juni is het platform live maar de eerste maanden zijn veelbelovend. Want: de afgelopen maanden heeft het lokale bedrijfsleven zich al massaal achter het concept van Content geschaard: 'Bijna 300 bedrijfsleden telt onze database, en dat aantal groeit nog steeds. Daar zijn we enorm trots. Content is een project voor de lange termijn, en deze bedrijfsleden vormen de voedingsbodem waarop ons concept kan groeien. De bedrijven zijn er voor de inwoners, en zij andersom ook voor de bedrijven. Het is een wisselwerking. Een wisselwerking die Content faciliteert.'

2e fase

Nu is het tijd voor de 2e fase: de inwoners. Rietveld: 'De Corona pandemie heeft ons duidelijk gemaakt waar het écht om draait: lokaal en samen met elkaar. Dat we elkaar bij naam en toenaam kennen, de charme van de lokale ondernemer op de hoek, het moment dat je dochter een stukje worst krijgt van de lokale slager, het feit dat die lokale ondernemer je wel service geeft en hij of zij ook gelukkig wordt van het feit dat de mensen om de hoek de winkel binnen stappen: zomaar enkele ingrediënten die de basis vormen van lokaal geluk.'

De bedrijfsleden zetten zich via Content massaal in voor lokaal ondernemerschap: 'Zij weten allemaal waar het om draait: geven. Als je bereidt bent te geven, dan zal je vanzelf ook mogen nemen. Onze bedrijfsleden schotel de inwoners Content Deals voor, organiseren activiteiten, WINacties en we bedenken ludieke prijsvragen.'

'Zoek je job dicht(er)bij!'

Een belangrijke pijler binnen het concept van Content is de lokale vacaturebank. Rietveld: 'We hebben zoveel mooie bedrijven in Amersfoort, Leusden en Hoevelaken. En zij zoeken mensen! Waarom zou je nog dagelijks de A28 of A1 op rijden, achteraan sluiten in de file en kostbare tijd elke dag verloren laten gaan? We hopen dat de inwoners hun job ook hier zoeken, en ook dat kan via Content.'

1e WINactie: 3-gangen lunch bij Het Bergpaviljoen

De inwonerscampagne gaat van start met een fantastische WINactie: een 3-gangen lunch bij Restaurant Het Bergpaviljoen! Men kan deze simpelweg winnen door zich aan te melden voor de nieuwsbrief. 'We zijn enorm blij dat onze ambassadeurs Theo en Ed ons zo steunen. Wat een gave actie, en zeker gezien de tijd: gewoon alles erop en eraan bij deze lunch.'

Nieuwsbrief = deelnemen = gratis

Inwoners kunnen profiteren van dit lokale initiatief door zich enkel aan te melden voor de nieuwsbrief. Door het volgen van de nieuwsbrief ben je al lid, en dit kost je helemaal niets. 'We willen gewoon een groot bereik creëren voor onze leden. Naast WINacties, prijsvragen en mooie Content Deals, zullen in de nieuwsbrief ook leuke content items zitten en informatie over bedrijfsontwikkelingen bij onze leden. Kortom: genoeg redenen om je aan te melden!'


Aanmelden nieuwsbrief

Aanmelden als inwoner kan nu door je aan te melden voor de Content nieuwsbrief. Dat kan via de website. 


Nieuws

Inwonerscampagne Content Amersfoort van start met gave WINactie van Restaurant Het Bergpaviljoen!

Restaurant