Amersfoort, dinsdag 19 april 2022
Vorig jaar juli kwam zijn eerste business roman ‘Als de klant koning zou zijn’ uit. De klant is koning, maar als de koning opeens je klant wordt gaat elke organisatie anders naar de eigen klantgerichtheid kijken en deze verbeteren. In dit boek leer je over een vorstelijke klantbeleving en ook andere lessen over klantgerichtheid. Inmiddels ligt de derde druk bij de drukker. ‘Heel gaaf’ schrijft de enthousiaste Sydney. ‘Bedankt aan iedereen die ze koopt, leest en mij er leuke berichten over stuurt!’
Sydney Brouwer is een veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. ‘Ik ben gefascineerd door bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Deze fascinatie begon in mijn studententijd toen ik een bijbaantje had als beveiliger. Op de kamer van de directeur zag ik een boek staan met de titel ‘Be Our Guest’. Het gaat over hoe Disney dagelijks werkt aan een betere klantbeleving en klantgerichte cultuur. Bij het lezen van de flap was ik gelijk enthousiast en las ik het boek in drie nachtdiensten uit. Dit inspireerde mij om ook in Nederland op zoek te gaan naar bedrijven die goed zorgen voor klanten en medewerkers’.
Wil je een vrijblijvende aanvraag voor een inspiratiesessie van Sydney? Vul het formulier in op www.sydneybrouwer.nl/contact en je ontvangt snel alle informatie en de beschikbaarheid.
Over Klanten Gesproken