Over Klanten Gesproken

Marketing & Communicatie
Fun & Entertainment

Hallo, mijn naam is Sydney Brouwer. Bedankt voor je interesse in wie ik ben. Laat me je een beetje over mezelf vertellen. Ik inspireer organisaties om klanten en medewerkers fans te maken. Ik doe dit als spreker, met mijn podcast Over Klanten Gesproken en mijn boeken Als de Koning je klant zou zijn, Six Star Service en Klantgericht Leiderschap.
De onderwerpen waar ik over spreek zijn klantgerichtheid, klantbeleving en klantgerichte organisaties.

'Bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen'
Al sinds mijn tienerjaren ben ik gefascineerd door bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. Ik herinner me dat ik op vakantie was in de VS. Daar liep ik een grote Barnes & Noble boekhandel binnen en kwam ik een boek tegen over een bedrijf dat je waarschijnlijk wel kent: Disney. Het boek heet Be Our Guest. Ik las de flap en was gelijk enthousiast. Dat werd het eerste managementboek dat ik ooit kocht. Vanaf dat moment groeide mijn fascinatie voor dit soort bedrijven.

Spreken
Toen ik ongeveer 25 was, besloot ik om bedrijven te onderzoeken die werknemers en klanten consequent in fans veranderen. Ik wilde weten hoe ze dit doen. Toen ik ontdekte dat ik het delen van de resultaten van dit onderzoek kon combineren met mijn passie om op het podium te staan. Ik was verkocht! Dat werd mijn bedrijf. 

Neem hier contact op

Sprengenberg 140
3825 GZ
Amersfoort

sydneybrouwer@gmail.com

http://www.sydneybrouwer.nl